wtorek, 11 grudnia 2012

                                                  Wyróżnienie

Dostałam kolejne wyróżnienie tym razem od  http://weronkaa84.blogspot.com/ bardzo ale bardzo serdecznie dziękuje :) 


          Co skłoniło Cię do zajęcia się rekodziełem?-piękno unikalnych rzeczy
    Twój znak zodiaku-waga
    Spodnie czy spódnica?-spodnie
    Morze czy góry?-oczywiście góryyy
    Czy masz drugie imię?:)-mam
    Ulubiony kolor -zielony
    Ile czasu poświęcasz na swoje pasje?-każda wolną chwile
    Co oprócz rękodzieła jest też Twoim hobby?-stylizacja paznokci
    Na bezludną wyspę zabrałabym...-hmmm..... :)
    ulubiona pora roku-lato/zima
    Kawa czy herbata?-kawa


Zaniedbuje troszke bloga ponieważ jestem na etapie zakładania swojej działalności,remont w salonie,pozwolenia sanepidu i mase innych spraw zupełnie mi obcych i dlatego nominuje każda,każdej daje wyróżnienie bo najzwyczajniej w świecie zasługujecie na to ,tworzycie cuda wiec dla wszystkich i kazdej z osobna :)



 
                                      
                                                
                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz